World Clock

söndag, januari 24, 2010

En liten rulle

Clara har allt en vilja, hon. Den här veckans projekt var att försöka ignorera hennes gnäll och se vart det leder. Till min förvåning resulterade det i att hon vände över på mage för första gången i torsdags! Vad skönt, nu kanske hon blir lite nöjdare tänkte jag. Men icke. Hon blir väldigt stolt när hon precis har rullat över men blir minst sagt irriterad av att ligga på mage. Alltså gnäller hon ännu värre än förut. Eller skriker kan man nog kalla det. Och det är inget dovt skrik, inte. Nej, det är ett gällt skrik som plågar varenda trumhinna i närheten. Stackars Mårten blir rädd för henne och börjar gråta. Så till er som tänkt komma och hälsa på inom det närmaste - glöm för guds skull inte öronpropparna!!!

3 kommentarer:

  1. Puss på er mina godingar!!!! Vilka underbara bilder! Ha der gött kramar i massor från mormor

    SvaraRadera
  2. Oj, vad jag känner igen det där.. Linnea var precis lika dan. Jag säger som alla säger till mig "det blir bara lättare och lättare ju äldre de blir". I 1,5 år har jag trott på den slitna frasen men det blir inte lättare! Ha ha.. Men det finns en speciell plats för oss tvilling mammor i himlen har jag hört. Och det brukar jag tänka på ofta! kram kram Fia
    Vad fin "första bilden" är! Nu ser jag vem som är vem. Och kul med en räknare. Den iden stal jag till min blogg. hi hi

    SvaraRadera
  3. Dom är ju så söt så det är inte klokt!!!

    Mai Lis i Kopparberg

    SvaraRadera