World Clock

torsdag, mars 25, 2010

Tiden är ur led...

Bloggtorka är inte ett ovanligt fenomen bland bloggare. Jag har det omvända problemet. Och hinner jag inte skriva om det jag hade tänkt mig så får jag oro i själen och när jag väl skall skriva om det, så är det redan gammalt. Jag tycker mig inte ha lika mycket tid längre. Orsaken är nog att vi har lite mer för oss nu än tidigare och för att jag försöker(!) passa på att vila mig när de sover. Dessutom är de roligare att leka med nu när de har fått lite humor. Kan i alla fall nämna att Mårten också kan sitta själv nu och att han har gått om Clara i viktduellen. Vid förra mätningen vägde han hela 40 gram mer! Båda två rullar runt åt alla möjliga håll och Clara kan åla sig baklänges (men förstår inte det själv ännu och har alltså ingen nytta av det). Clara har blivit gladare och nöjdare sista tiden och Mårten har tuffat till sig och talar om vad han (inte) vill. Inga tänder så långt ögat når och lika glad är jag för det men gladast är nog brösten. Vill med detta inlägg varsla om att jag inte kommer att skriva så ofta framöver. Så tack till alla som läst min blogg!

4 kommentarer:

  1. Kan förstå att du har fullt upp på dagarna o inte hinner skriva allt kul som händer i småttingarnas liv :) men det har varit kul att följa bloggen. Ta hand om er o hoppas vi kan ses snart igen!! Kram kram // Lina

    SvaraRadera
  2. Hej Lina! Ja, ni kanske vill komma hit till mig någon dag? Jag har babyrytmik på onsdagar, annars kan jag oftast närsomhelst! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej! Fin film, vad kul att se dem "på riktigt". Försökte ringa innan. Era kläder från Älgen har kommit. Så snygga! (så vi kanske behåller dem..) Vi rings, kram Fia

    SvaraRadera
  4. Åh va mysiga de är! Nu verkar de ha börjat kunna roa varandra! Jag vill träffas snart, simma eller promenera eller springa eller vad som, bara vi ses!:) Nu blir det Queen i Skövde i helgen, sen snart påsk. Hoppas du kryat på dig så hörs vi om träff! Kram kram! Annie

    SvaraRadera