World Clock

fredag, december 04, 2009

Nytt och gammalt


Nu är det nya rutiner hemma hos familjen Norberg-Karlsson. Clara och Mårten har nämligen bestämt sig för att de inte vill sova så mycket på dagen. Jag är glad över att det har gått så bra som det har gjort, fram tills nu. Nu börjar de tröttna på gymet och kräver lite mer underhållning av mamma Louise. Detta medför att jag har haft lite tidsbrist den senaste veckan och då kommer bloggandet i skymundan. Men nu sover de små rackarna i vagnen ute i regnet och då får man passa på.


Sammanfattningsvis har följande hänt: Mårten kan nu stå på benen (om man håller i honom, såklart). Men han har inte riktigt förstått vad man ska ha fotsulorna till, utan står på tårna - till pappas fasa, han tror att Mårten vill bli ballettdansös. I måndags var jag ute på min första springrunda på 10 månader! Det kändes i benen vill jag lova. Har haft träningsvärk i tre dar nu men det var det värt. Har verkligen saknat att få lite flås. Oj, nu vaknade de. Fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. Åh va underbart!!! Springa! Träningsvärk! Längtar...:)
    Vi kanske kan ses nåt i veckan? Moa är fortfarande snorig men borde inte smitta längre. Kram!Annie

    SvaraRadera