World Clock

måndag, december 14, 2009

Tusen tack!








Tack för alla fantastiskt fina doppresenter! Vi fick inte en enda dublett och det var en perfekt blandning av mjuka och hårda paket. Vi hann inte öppna presenterna på dopet men min farbror tipsade mig om att publicera lite bilder här. Än en gång tack för presenterna och tack för att ni kom och gjorde denna dag minnesvärd. Jag tror att Clara och Mårten tyckte att det var spännande att vara i kyrkan och träffa så mycket folk, trots att de var genomförkylda. Dock var de väldigt trötta och orkade inte hjälpa till att städa. Tack för det, säger jag. De valde att sova i vagnen ute i Grumsluften, som dagen till ära var frisk och klar. Solen lyste så fint över kyrkan och ängarna utanför. En annan liten solstråle är Olle, mitt kusinbarn. Efter att ha iakttagit prästen vid fikat, hade han sagt: "Jag tror att jag ska bli präst när jag blir stor, tänk var mycket fikakalas man får gå på".

Idag är Marcus sjuk och hemma från jobbet. Jag har ägnat dagen åt att tvätta snoriga dopklänningar och äta tårta. Hoppas att bacillerna håller sig borta från mig men jag känner mig tyvärr lite konstig i halsen.

1 kommentar:

  1. Tack för att vi fick vara med på barnens fina dop. Vi tänkte skicka lite bilder från dopet men har ingen mailadress till er. Jasså vill Olle bli präst, det har vi ju ingen i släkten. Idag sa han att det var gud som bestämde över hur allt skulle vara. krya på er alla så hörs vi snart.
    kram Sandra

    SvaraRadera