World Clock

tisdag, februari 02, 2010

Gamla kläder






Min mor har sparat alla mina gamla bebiskläder. Detta till vindens fasa men till min glädje. Hittade bland annat dessa kläder som passar Clara och Mårten perfekt. Vi hade besök av tvillingarna Nora och Vilma, förra veckan. Det är så roligt att se hur de iakttar varandra med förtjusning och förvåning i blicken. Vilma har fått sin första tand och Nora är en hejare på att vifta med tårna i luften. Fler färdigheter kommer säkert snart, det känns som att alla fyra har något lurigt på gång...


2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt att se klänningen som Clara har på sig. Exakt en sån hade jag när jag var liten... Söta dom är båda 2.

    /Therese Persson

    SvaraRadera
  2. Therese: Vad häftigt! Vad fina vi måste ha varit!

    SvaraRadera