World Clock

lördag, februari 20, 2010

Höjdhopp




Jag tycker att det är lite synd att jag inte är yngre eller att Clara och Mårten inte är äldre. Det är liksom ingen i vår familj som kan ha glädje av all denna snö. Dagens snöfall räckte och blev över. Vår balkong ligger nog i ett slags baksug, för där virvlar det in en massa snö. Marcus skottade där idag medan barnen sov i vagnen. Jag stängde balkongdörren, som inte går att öppna från utsidan. Sen vet jag inte vart jag tog vägen för jag hörde inte när Marcus knackade och ville in. Han ville inte knacka för hårt heller eftersom barnen sov. Så han fick helt enkelt hoppa ner från balkongen. Förresten, här har vi en i vår familj som faktiskt hade glädje av att det snöat så mycket. Med snö i håret och iskalla händer kom han in... Förlåt Marcus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar