World Clock

torsdag, november 26, 2009

35 bast!


Grattis min kära fästman som fyller gubbstrutt idag! Vi hade födelsedagsfika med hans mormor och moster i går kväll. Av mig och barnen fick han nya whiskyglas, en äggklocka (så att han slipper att smälta napparna, om ni kommer ihåg), och salt- och pepparströare. Jag vet inte varför jag köpte de sistnämnda till honom, för de var verkligen inte hans stil, men jag tyckte att de var så häftiga på något sätt. Samtidigt som de var på gränsen till töntiga. Ibland förstår han sig inte på min smak, jag hamnar ofta i gränslandet mellan det som är fränt och det som är fånigt, om ni förstår vad jag menar... Jag lovade syrran att publicera en bild på pippisarna, för hon lär inte få se dem i verkliga livet eftersom de lämnas tillbaka inom kort. Men barnen var fina i alla fall. Clara har äntligen växt i en klänning som jag sydde långt innan jag blev gravid. Tur för Mårten att han fick sällskap av Clara, annars hade han haft klänningen på sig idag!

2 kommentarer:

  1. Ha ha pippisarna var ju coola ju!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar klänning!! Jättefin!

    Hör förresten att det tisslas o tasslas i kulisserna ang nyårsmenyn också. Ska bli spännande att se vad de lyckas koka ihop! =)

    Vi ses på söndag! Kram!

    /Johanna

    SvaraRadera