World Clock

söndag, november 01, 2009

Booo!

I dag är jag lite tröttare än vanligt. Orsaken är dock angenäm - Marcus och jag var på fest igår! Det var våra vänner Johanna och Anders som hade anordnat den, tilsammans med sina grannar på gatan. Det var ett hejdundrande kalas med välkomstbål, buffé och DJ. Och vi åt och drack och vi drack och åt och så gjorde vi så här: höger fot, vänster fot, höger arm, vänster arm... i takt med musiken. Jag har träningsvärk på två ställen idag - magen och underarmarna. Magen använde jag när jag dansade och underarmarna när jag pumpade ur brösten med handpump. Johanna, som också ammar, och jag smet in på toaletten med pumparna i högsta hugg och kom ut lite lättare. Mårten och Clara fick alltså ingen mat av mig, matningen skötte mormor och morfar med bravur. Barnen hade också skött sig fint, fick jag rapport om. Gissa om vi längtade efter dem när vi vaknade i morse...

1 kommentar:

  1. Nu förstår jag vad Mogge menade med "bloggflitiga" Louise. Jättegullig redovisning om era och småttingarnas bravader.

    Medge dock att det är rätt angenämt att ha träningsvärk av dansande. ;-)

    Hälsningar
    "Marres" Anna

    SvaraRadera