World Clock

tisdag, november 24, 2009

Mössprovning

I dag har jag varit och hälsat på mina kära kollegor på Centralsjukhuset i Karlstad. Det är så skönt att komma dit - vips, så har man händerna fria och Clara och Mårten sitter och myser hos någon trevlig sjukgymnast. I dag åt vi lunch tillsammans och jag fick öppna presenter, många presenter. De fick skallror och söta strumpor av gymnastikpatrullen (som en patient kallade oss sjukgymnaster en gång). Dessutom fick de jättefina tröjor av min kompiskollega Malin och hennes kille. Sen gick mamma och jag på stan och köpte födelsedagspresenter till min kära fästman som fyller år i morgon. Mormor köpte en röd liten present till barnen idag som de var tvungen att prova när vi kom hem. Dagens tema var alltså - presenter.

1 kommentar:

  1. Gud så goa ni blev!!! Fast det är ni utan luvor också:-)
    Helt otrologt förnöjsamma var ni på stan också, mycket dingelidangel att kolla på i taken, passar ju perfekt i eran liggande ställning!!

    Kram kram/mormor

    SvaraRadera