World Clock

onsdag, november 18, 2009

Hallpyssel

Jag har grejat lite i hallen. Köpte griffeltavlefärg för ett tag sedan och har nu äntligen fått upp den på väggen. Kan verkligen rekommendera denna färg. Den var trevlig att måla med och det funkade jättebra att skriva på den. En helt vanlig tavellist får fungera som krithylla. Nu kan jag äntligen klottra ned det jag måste komma ihåg, jag är omöjlig med att glömma saker just för tillfället. I går till exempel, hade Marcus bett mig köpa blodpudding. När han kom hem berättade jag stolt att jag kom ihåg att köpa mjölk... Det hjälper ju föga om man är sugen på blodpudding.

3 kommentarer:

  1. Gud va snyggt Lollo, du får nog komma hem till oss och agera inredare. Har massor av idéer men inget som blir av och dessutom svårt för att bestämma mej för vilken av idéerna som är bäst!
    Tavlan kan ju agera gästbok också, men den saknar blädderfunktion så det får du jobba på.
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Ja, jag ska försöka klura ut nåt;)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé, supersnyggt! Jag har också velat ha något liknande men varit så fast vid att det måste vara på en dörr, inte tänkt på att man kan måla rätt på väggen. Tack för idén!

    SvaraRadera