World Clock

torsdag, oktober 01, 2009

Zzzzz...

Idag slog jag nytt rekord i barnpassning, då jag var ensam med Clara och Mårten från 7.30-14.00. Marcus var i stan och väntade på bilen, som var inne för toning av rutorna. Clara och Mårten slog också rekord - i sömn. De sov nämligen i cirka 2 timmar mellan varje mål mat. Jag vet inte hur många gånger jag var där och kontrollerade att de andades.... Jag hann duscha, röja i köket, dammsuga och moppa golven, äta mat och ta fram tyger och symaskin. Så skönt att få någonting gjort utan att bli avbruten. Planer inför helgen är att göra i ordning lillrummet i källaren. Där kommer det att bli lekrum, både för mig och min symaskin och för barnen så småningom. Apropå barnen, så var vi till BVC idag. Vi har numera 1 kg mer bebis i familjen. Båda har nämligen gått upp ungefär 500 g sedan sist och ny matchvikt är 4880 g respektive 4450 g.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar