World Clock

tisdag, september 29, 2009

Bloggen är mitt liv

Jag har fått min första stalker! Säg inte till någon att det är syrran... Hon följer bloggen med stor entusiasm och är på mig så fort jag har missat att skriva ett inlägg någon dag. Min lillasyster är bosatt i Oslo sedan några år tillbaka. Där jobbar hon för en stor möbel- och heminredningskedja som satsat på att kunderna först får leta reda på sina varor på lagret, sen får släpa hem dem själv och till sist får montera ihop dem alldeles allena. Om det är för svårt att förstå i vilket hål man skall skruva i skruven, finns det en bildserie i början på varje ritning. Där avbildas en vilsen kund som ringer till en hjälpsam människa på varuhuset. Den människan är min syster! Det är inte annat än att man är lite stolt! Idag kom det ett sms; "varför har du inte bloggat idag?". Jag förklarade att man kanske inte alltid har något att blogga om...

Bloggandet har faktiskt blivit ett problem. När jag träffar mina kompisar så har jag inget roligt att berätta om längre, för allt roligt jag är med om hamnar i offentlighetens ljus här på bloggen. Så hädanefter kommer ni bara få läsa om allt tråkigt som händer i mitt liv, det roliga sparar jag till då jag träffar er!

3 kommentarer:

  1. Hihihi, det är jag det :-D

    Sis

    SvaraRadera
  2. Jobbar syrran i Slependen eller Furuset? Vi jobbade på Slependen. Jag tror att Martin har en del kvar där som han känner.
    kram Fia

    SvaraRadera
  3. Välkommen till klubben. Känner igenom det där om att alla redan vet vad man gör eller har gjort, hahaha! Men visst är det kul att blogga? Man blir beroende. De är så söta Mårten & Clara & ni verkar ha det bra! KUL! Hoppas vi ses snart.. vore roligt!

    Kram från Sara & Siri, Calle hälsar!!

    SvaraRadera