World Clock

söndag, september 27, 2009

Premiärtur

Vi har äntligen fått vår nya bil! Det blev en Volvo V70. Den är väldigt mörkgrön, väldigt stor och väldigt skön att köra. Igår packade jag in 75% av familjen i bilen och åkte till stan för att hälsa på Annie och lilla Moa. Det gick jättebra att åka bil själv med ungarna, de verkar gilla nya bilen. Jag blev bjuden på lunch hos Annie och sen gick vi ut på promenad med våra babytruckar. Promenaden ledde oss till Muséet där vi mötte upp Marcus för att ta en fika. Vi hade så trevligt att jag glömde bort allt vad mattider heter. Men Clara och Mårten hade inte glömt... hungerskriket ekade fint i Muséets stora lokaler. Det var bara att plocka fram maten och börja amma, utan amningskudden! Jag lyckades på något sätt kila fast Mårten under min ena arm med stöd av benet och Marcus fick sitta bredvid mig och hålla upp Clara. Jag skrattade så mycket att barnen hade svårt att greppa, det var verkligen en syn för gudarna. Så gick det till när barnen fick mjölk och vi fick mjölksyra.

2 kommentarer:

  1. Bilen var jättefin!
    Hade gärna varit en liten fluga på väggen inne i museet när hungerstrejken var i full gång!!!
    Ha ha ha du/ni är för roliga :-)
    Puss å kram från tant K

    SvaraRadera
  2. Ni är för goa med era små juveler och ser möjligheter och inte hinder! Verkar som det var en mysig dag! Kram mormor

    SvaraRadera