World Clock

tisdag, september 01, 2009

Storfrämmat

Igår hade vi besök av "stora" Olle och pappa Putte. Olle ville hålla barnen och fick börja med Clara. Han hade nog inte suttit med henne i mer än en minut, när hon började skrika. Fort som attan uppmande han Marcus att ta henne och sa att han inte gillar ljud. Det gick bättre med Mårten, som lät sig hållas i säkert 10 minuter. Olle var väldigt fascinerad av min mage när jag var gravid och frågade nu om det var skönt att vara av med magen. Jag svarade naturligtvis ja, varvid följdfrågan blev: Men hur kom de in i magen egentligen? Som tur var ryckte Putte in med ett bra svar, för jag fick tunghäfta. Skönt att jag har ungefär tre år på mig att fundera över svaret...

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha :-D
    Jaa, vad säger man...?
    Det är Marcus fel!
    K

    SvaraRadera
  2. Han är en tänkare, den gossen!!!


    Ollse mormor Mai Lis

    SvaraRadera
  3. Nuförtiden brukar Olle fråga hur kommer barnen in i magen? Hehe han har fått många bra svar men han fattar nog inte


    /Sara

    SvaraRadera