World Clock

måndag, september 21, 2009

Helgnöjen







I fredags kväll var Marcus ute och ölade i stan. Detta innebar att jag fick en chans att få öva på nattningen av Clara och Mårten, alldeles själv. Jag var faktiskt pirrig inför detta konststycke. Det kanske inte låter så märkvärdigt men man blir faktiskt lite svett i pannan när båda gråter så att underläpparna darrar. Enda utvägen då är att försöka skopa upp båda två och gå och lägga sig i soffan. Jag hade inte behövt oroa mig, det gick jättebra. Jag dubbelammade, dubbelrapade och dubbelpussade och sen sov de! Därefter kom Kajsa och vi hade myskväll som förr i tiden, innan pojkvänner och bebisar.

2 kommentarer:

  1. Det var jättemysigt!!!
    Undrar lite över kortet...? Tog du det själv också eller?
    Det skulle inte förvåna mig! Look, no hands!
    Tack bästis för att du finns till i alla lägen, med eller utan barn och pojkvänner;-)
    Tant K

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh va roligt o se o läsa om de där fina små bebisarna som jag hört om! Men inte lyckats se live än :)

    Kul att du bloggar!
    /Heléne

    SvaraRadera