World Clock

lördag, juli 18, 2009

Brrr...istningar

Så har det nu hänt. Jag har fått bristningar! Jag, som i min enfald trodde att jag skulle slippa dessa fruktade minnesmärken. Funderar på att ringa förlossningen och säga att "nu får ni plocka ut dem, för min mage håller på att spricka". Nej då, så illa är det inte. När de små liven väl är ute så kommer magen förhoppningsvis att drar ihop sig igen. Annars kanske man kan tjäna en hacka på att donera hud... Undrar om de vill ha hud med bristningar i? Marcus blev bara glad över bristningarna - "det är jättebra, då växer ju magen". Ja, såhär tjock är jag nu i alla fall. Ha en bra dag alla vänner!

2 kommentarer:

  1. Tjenare Sis! Guuuuuv vad fiiiint kort på dig, shit! Blev helt rörd, hehe :-) Idag kommer Erik och Josefine på besök, det blir trevligt. vi ska till Zandra på fest. Vad gör ni i helgen? Hälsa Marcus :-)

    Puss puss Madelen

    SvaraRadera
  2. ja du Louise vad är lite bristningar här i livet?Ganska lite egentligen med tanke på vad som finns innanför just nu! Himmel och pannkaka vad spännande det är!! orkar knappt vänta två veckor till. kram mamsen

    SvaraRadera