World Clock

onsdag, juli 22, 2009

Fotbollskväll




Igår kväll var jag på fotbollsfest, en årlig tradition med tjejgänget från Forshaga. I år var vi hos Sara som bor på andra sidan älven. Vi brukar träffas ungefär två gånger per år och det är så skoj att alla verkligen kämpar för att kunna vara med, trots att flera av oss bor i fjärran. Ingen av oss spelar fotboll längre och inte pratar vi om fotboll heller, det blir faktiskt mest prat om graviditet och förlossningar. Kan bero på att det alltid är någon som sitter med en bulle i ugnen... eller två. Är ingen gravid så tippar vi, inte på stryktipset som vi kanske borde, utan vem som blir på smällen nästa gång. Förra gången tippade de på mig och vad rätt de hade. Lite coolt att vi nu är två i gänget som kommer att ha tvillingar. Sara klämde fram Linus och Liam för sju år sedan, som nog är världens goaste ungar! Hon är numera min personliga expertkommentator vad gäller tvillingar.

1 kommentar:

  1. det va en jätte trevlig kväll. jag va också trött dagen efter. men jag fick papprena på skrivna så nu är det helt klart att jag ska jobba i årjäng.
    kram kram

    SvaraRadera