World Clock

tisdag, juli 21, 2009

Tvillingkoll

Idag har jag varit hos barnmorskan för rutinkontroll. Kul att se henne igen, för när hon gick på semester var hon var övertygad om att jag redan skulle ha fått vid det här laget. Men här går jag med magen i vädret fortfarande! Hon kollar blodtryck och lite andra prover. Sen mäter hon magen och lyssnar på hjärtljuden. Det brukar vara lite knepigt att hitta bådas hjärtljud eftersom man inte med säkerhet kan veta vilket litet hjärta som hör till vem. Åt lunch på stan med min kära cowboy efteråt och gick sen och shoppade lite. Tyvärr inga spännande saker; amnings-BH och Hibiscrubtvål. Tvålen ska ta bort alla hudbasilusker innan operationen. Det börjar verkligen närma sig nu... I natt hade jag molvärk i ländryggen, kan det vara lite förvärkar, månne?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar