World Clock

söndag, juli 19, 2009

Utekväll

Igår var jag och Kajsa på krogen! Jag blev så himla sugen på att gå ut, helt plötsligt. Kan det bero på att det antagligen dröjer ett tag tills nästa gång, måntro. Efter en eftermiddagstupplur, kände jag mig fit-for-fight för att möta storstadsvimlet. När vi precis hade parkerat bilen började det ösregna och vi var otroligt otorra när vi väl nådde fram till Koriander. Efter en torkprocedur i handtorken på toan var vi i skick att besöka baren. En rosa alkoholfri drink skänkte tröst åt en torr strupe. Det var så gött att snacka skit med bästisen och glo på folk. På vägen hem stannade vi traditionsenligt till vid hamburgerrestaurangen för lite käk och passade på att stifta bekantskap med dörrvakten, Herr Pinnsvein. Bäst att hålla sig väl med honom och hans 6000 taggar...

2 kommentarer:

  1. Haha! Orkade du dansa nåt med den där dundermagen? :-D Idag är det verkligen "dagen efter här" usch... Men vi hade väääldigt roligt igår! Puss Madde

    SvaraRadera
  2. Pickepott heter det ju...
    Lilla gumman, det var så mysigt att gå ut en sväng på krogen! Tack för en trevlig kväll!
    Lucky Luke var ett festligt inslag! Skrattet jag fick mig kändes i magen dan efter! Han skulle behöva ha en sele på sig med löplina på, så när du köper två små till bebisarna kan du väl köpa en jättesele också! Kram till er alla 4!!!
    Mostra K

    SvaraRadera