World Clock

onsdag, juli 15, 2009

Livet på en pinne

Idag har jag alltså tagit steget och skapat en egen blogg! Antagligen har jag alldeles för mycket tid över, som sjukskriven tvillinggravid. Om ungefär tre veckor kommer tid återigen att bli en bristvara men jag har gett mig fasen på att hålla bloggen igång. Ungarna sover väl någon gång eller...

Bloggen är inte tänkt att vara en tvillingblogg egentligen men kommer alldeles säkert att innehålla en del tankar kring bebisar och blöjbyten inom kort. Svårt att låta bli, liksom. Jag tänkte helt enkelt skriva om livets små och stora egenheter. Allt ifrån det lyckorus man får av att alla strumppar hittade varandra efter tvätt, till den vrede man känner när man tappar sin nyvärmda lunch på golvet... Snart skall jag cykla ner till mor & far och äta lunch i solen. Det är livet på en pinne, det!

2 kommentarer:

  1. Jag finns oxå med på pinnen.
    Marcus

    SvaraRadera
  2. Verkligen kul läsning Louise, du får till det skrivna ordet så det blir roligt att läsa! Skrattade högt flera gånger speciellt han som ramlade i trappan... du vet ju vilken speciell humor jag har! kan ju skratta halft ihjäl mig när någon ramlar..... tror du att det är dags att söka för det?
    Nu ska jag piffa till mig inför utflykten till Alma Löv i Ämtervik som jag ska besöka med Annika och Marita. Kram från Mamsen!

    SvaraRadera