World Clock

tisdag, juli 28, 2009

Barnmorskebesök

Idag var jag till barnmorskan igen. Hon tycker att jag ser så spänstig ut men jag känner mig inte direkt spänstig. Magen är i och för sig ganska spänstig men annars tycker jag mest att jag går runt som en 80 kilos snigel, med huset på magen. Dessutom har en kär gammal vän återvänt - illamåendet! Tack Gud, för att du skapade vattenmelonen, som faktiskt råder bot på eländet. Nu klev precis Marcus in genom dörren efter ännu en arbetsdag. I morgon gör han sista dagen på ett tag, sen har han 20 pappadagar och 4 v semester. Om det nu kan kallas semester...

6 kommentarer:

  1. Jag tycker också att du ser oförskämt pigg ut för att få tvillingar om 3 dagar. Det ska bli såå spännande när de tittar ut. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Nu börjar det närma sig, verkar inte som dom vill ut innan fredag?! Lycka till med allt! Tänker på er, och väntar med spänning att bloggen blir uppdaterad efter den 31:e. Kram

    SvaraRadera
  3. Nu du spännstingen är det inte länge kvar! Spänningen stiger... På fredag smäller det och då gäller det Att: byta blöjor, amma, nanna, torka spy, vagga och vysha! Igår när jag körde bil satt jag och fantiserade om hur "första" mötet med dom små kommer kännas och bli. Och trot eller ej så fick jag nästan köra in till kanten en stund för de där berömda tårarna kom och grumlade vägen. Hmmm... ja du vet hur jag är. Håller alla tummar jag har för dig baby! och babysarna och Lucky Luke ;)Kram å älskar dig/er!!!!!!!
    Kajsa

    SvaraRadera
  4. Gumman då! illamåendet var inte kul men snart snart Louise är det över. Kan börja räkna timmar snart... Kram till er båda och till sista dan på jobbet Marcus! mamsen

    SvaraRadera
  5. Det blev inte sista juli, men nästsista är ju as-coolt!!! grattis till hela familjen, tänk att det blev en av varje, vilken härlig lycka!!!! längtar efter att få se er hela familjen, pussa på småttingar från mig!
    stor, stor kram jolin

    SvaraRadera
  6. grattis vännen! hörde av mamma att det blev en av varje. guuud så kul! kram

    SvaraRadera