World Clock

lördag, juli 25, 2009

Lördagsmys

I eftermiddags var vi på Bergvik och strosade lite. Skulle egentligen uträtta ärenden på Lindex och Apoteket men jag går så sakta nuförtiden att Apoteket hann stänga innan vi kom fram. Har aldrig tidigare tänkt på att Bergvik är så fruktansvärt stort. Inne på Coop satte jag mig på allt man kan sitta på, bäst i test blev en hammock. Där satt jag och pustade länge! Tror inte att jag ska gå på Bervik något mer innan jag är kvitt magen.

På kvällen åkte vi till Johanna och Anders och hade myskväll. De fick tillökning i maj av en liten Carl. Alva, som man tidigare tyckte var en minis, har helt plötsligt blivit storasyster. Så häftigt att se dem tillsammans, det verkar som att de båda klurar på vem den andre egentligen är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar