World Clock

torsdag, augusti 27, 2009

Babygym

Nu har Clara och Mårten testat babygymet! De lyfte tungt som två Pippi Långstrumpor. Clara tyckte att det var jättespännande med alla dinglande grejor, så spännande att hon somnade. Mårten däremot var mer skeptisk. Det gick en stund men sedan ville han hellre sitta i babysittern. Hoppas att de inte kommer att gilla babygymet för mycket för då kommer jag bli vansinnig på den spelande solen i mitten. Gymet måste vara gjort i Tyskland eller något annat land som uppfostrat klassiska musikgenier, för bland låtarna finner man Für Elise och andra klassiska melodier. Måhända bra för hjärnan men föga bebisvänligt.

4 kommentarer:

  1. Vilka fina barn ni har!!!! Det är så kul att se dessa fridfulla bilder när barnen "leker" sover eller bara är jättenöjda. Undra hur många föräldrar som plockar fram kameran kl 3 på natten när barnen skriker?? Inte vi.. men det känns skönt att veta att man har normala barn som härjar runt och sätter föräldrarna på prov VARJE dag:) eller hur? kram kram på er!

    SvaraRadera
  2. Åh nu børjar de verkligen se ut som mænniskor! Næstan så Clara ser ut att blivit lite babytjock :-) Bra jobbat Mamma Mu!!
    Syster

    SvaraRadera
  3. Å vad söta dom är! nu längtar jag efter dom. Jag har ett babygym till övers med muminfamiljen som inte låter någonting. Ni får gärna låna det. Ha det så bra . kramar från kusin vitamin

    SvaraRadera
  4. Var glad att den spelar olika melodier! Vår musikmobil spelar bara en enda sång och den vil Alice ofta lyssna på sisådär 6-7 gånger klockan fyra på natten. Eftersom Alice dessutom kräver att man håller fast henne brukar det ofta sluta med att jag vaknar hängandes över spjälsängen utan känsel. Detta eftersom mina amnar somnat och inte Alice - och fortfarnade hör jag det förbaksade plinket från mobilen..

    SvaraRadera