World Clock

lördag, augusti 08, 2009

Sömngångare

Marcus har bytt för många blöjor. Här om natten, när vi än en gång skulle kliva upp för att mata, var inte Marcus riktigt sig själv. Han stod och höll sin mobil väldigt ömt framför sig, med tvåhandsfattning! Sen gick han fram till skötbordet och lade varsamt ned sin kära mobil. Då kunde jag inte hålla mig längre utan frågade vad han höll på med. Såhär efteråt skulle jag ha väntat lite, kanske hade jag fått lära mig hur man byter blöja på en mobiltelefon.

1 kommentar:

  1. Skönt för er att vara hemma med era små änglar! Änglar verkar dom ju vara hitills i alla fall och himla söta! Tycker ni är superproffsiga på att sköta era barn. Marcus! alla gör tokiga saker ibland är inte lätt att tänka klart med den ryckiga sömnen som ni nu har. Barnakuten kanske får ha utryckning snart.....:-) Kram Mormor

    SvaraRadera