World Clock

söndag, augusti 23, 2009

Djuren på landet















Efter en helt underbar dag kom en inte helt lika underbar natt. De åt och åt, tills mina bröst var som allt annat än svalor som häckar. Jag blev tröttare och tröttare och somnade ifrån amningen stup i kvarten. Runt halv sex tog Marcus tag i tillvaron och begav sig ut på en gryningspromenad med ungarna, så att kossan fick sova. På tal om djur, så har vi en favoritrunda som vi brukar gå här i Skived, en riktig djurtur är det. Denna gick Marcus i morse och passade då på att fotografera dem han mötte i morgondimman.

2 kommentarer:

  1. Ah, vad det ar mysigt med alla djur i Skived, verkligen som pa landet! Langtar lite efter Skived nu, fina omgivningar for de sma! :) Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Hej! Sicka söta tvillingar du har! Ojojoj.... Jag halkade in här genom Jolin! Men du, jag har en fråga! Hur får man sådana där etiketter (kategorier) som du har på din sida? Jag försöker och försöker men får inte till det. Hur gör man?! Hjälp!
    //Kristine

    SvaraRadera