World Clock

lördag, augusti 15, 2009

Sömnbrist

Nu är det min tur att bete mig konstigt på natten när tröttheten är starkare än jag. Jag är som tröttast mellan 24.00 och 05.00. Man kan säga att Marcus får sköta amningen på natten, trots att apparaturen sitter på mig. Jag har nämligen ingen koll på de små diande varelserna och inte på spenarna heller för den delen, för jag sover! Jag vet inte riktigt om jag är vaken på dagen heller. Igår hittade Marcus en fylld matlåda bland alla tomma matlådor i skåpet. Den hade nog legat där ett tag och ingen vet varför. Synd på så god pasta...

Upptäckte idag ett väldigt bra sätt att få Clara att somna; Ta några varv med dammsugaren!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha ha!!!!!
    Du är för rolig! Har man tråkigt så kan man alltid titta in i Louses värld;-)
    Kajsa

    SvaraRadera